Dostępność różnorodnych materiałów do pokrycia podłóg daje duże pole do popisu i sporą swobodę działania osobom zajmującym się aranżowaniem wnętrz. Możliwości jest wiele – od drewna i paneli przez płytki i naturalny kamień aż do wykładzin. Wybór najczęściej podporządkowany jest oczekiwaniom inwestora i budżetowi. W przypadku pomieszczeń komercyjnych lub takich, które są odwiedzane przez dużą liczbę gości czy klientów, trzeba jednak uwzględnić również wytrzymałość pokrycia.
Wykładziny obiektowe produkowane przez polską firmę dostępne są w trzech wariantach. Do dyspozycji klientów są pokrycia:
Wszystkie są bardzo trwałe i odporne na ścieranie, jednak każde z nich ma też swoje wyjątkowe cechy.
Szukając odpowiedzi na pytanie, jaka wykładzina do biura sprawdzi się najlepiej, warto przeanalizować kilka punktów. Przede wszystkim trzeba się zastanowić, czy ważniejsze jest tłumienie hałasów czy też bardziej liczy się łatwość utrzymania podłóg w czystości.
W biurach, w których obsługiwanych jest wielu klientów, lepsze będą wykładziny z PVC. Usunięcie zanieczyszczeń z ich powierzchni jest bardzo proste, specjalna struktura chroni je bowiem przed wnikaniem brudu i rozwojem bakterii. Z tego względu wykładzina ta jest też stosowana w placówkach medycznych. PVC zapewnia przy tym antypoślizgowość i antystatyczność, co znacząco zwiększa bezpieczeństwo użytkowników.
Z kolei w salach konferencyjnych, pomieszczeniach reprezentacyjnych lub open space lepiej zamontować wykładzinę dywanową w rolce. Tego typu pokrycie nie ma widocznych łączeń, doskonale wygłusza i jest odporne na działanie ognia. Grubość runa dostosowuje się do potrzeb – z ofertą można się zapoznać na stronie internetowej producenta: wykladziny.net.
Wykładziny dywanowe w formie płytek to doskonały wybór we wnętrzach przeznaczonych dla najmłodszych lub takich, które muszą przyciągać uwagę. Ogromny wybór wzorów umożliwia stworzenie dowolnego układu płytek. W sprzedaży są wykładziny o stonowanych barwach, ale i takie o nasyconych, wesołych kolorach.
Dodano: 03-05-2022Oceń firmę (0 z 0 głosów)